Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Inici > Agència Catalana del Consum > Premis Alfons Ortuño 2014
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Premis Alfons Ortuño 2014

 

 

Els Premis Alfons Ortuño creats per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC), tenen com a objectiu reconèixer honoríficament les actuacions d’innovació i bones pràctiques en matèria de gestió pública de les administracions públiques catalanes. Els guardons, que no tenen dotació econòmica, s’atorguen bianualment.


El Sistema d'Informació de Consum (SIC) - nou model de gestió electrònica integral dels expedients

- Edició 2014 -

En aquesta segona convocatòria dels Premis Alfons Ortuño, s’han presentat 28 projectes. El jurat dels premis ha atorgat un premi i dos accèssits per a cadascun dels tres àmbits en què s’han adscrit les candidatures: Polítiques sectorials i serveis finalistes; Gestió pressupostària, avaluació i transparència; Organització i Recursos Humans.

L'acte de lliurament d’aquesta segona edició dels guardons ha estat presidit per la vicepresidenta del Govern i titular del Departament de Governació i Relacions Institucionals, Joana Ortega, acompanyada de la directora de l'EAPC, Montserrat de Vehí, i de la secretària d'Hisenda i presidenta del jurat dels Premis Alfons Ortuño, Georgina Arderiu.

El model de gestió electrònica dels expedients de l'ACC guanya un accèssit en els Premis Alfons Ortuño d'innovació i bones pràctiques a les administracions públiques catalanes

L'Agència Catalana del Consum (ACC) ha rebut un accèssit en la categoria d'Organització i Recursos Humans per la implantació del Sistema d'Informació de Consum (SIC), projecte que tracta de millorar la qualitat dels serveis públics, apropar l'Administració a la ciutadania multiplicant els canals pels quals s'hi poden relacionar i augmentar la seva satisfacció pels serveis públics que reben.
La implantació del SIC com a eina suposa un nou model de gestió electrònica dels expedients, que implica una nova filosofia i una nova cultura de gestió integral, que permet simplificar els procediments administratius i reduir el cost dels tràmits.
El SIC ha de ser l'eina de gestió dels expedients de consum, no només a l'ACC, sinó també a la resta d'organismes competents en la matèria, com Consells Comarcals, Ajuntaments i Diputacions.

Projecte ‘El sistema d’Informació de Consum, el camí cap a l’administració electrònica' 

 portada

 Descarregueu la memòria del projecte SIC


 Descarregueu l’annex del projecte SIC


 Descarregueu l’avaluació del projecte SIC


 
Notícies
 
Documentació
 

© 2011 Agència Catalana del Consum